Farsdag!

Dagen började med att Jimmy fick en teckning av Malva. Han fick också trisslotter och en middag ute. Jag, Malva och Vide åkte sedan till Skrylle för att vara med i Backsippeknopparna. Malva, som fortfarande är väldigt snuvig, skötte sig perfekt och Vide sov hela tiden.
 
 
Vi åkte sedan till min mamma och fikade. Jimmy kom dit och jag tog bilen till träningen. Kul med inneträning och riktigt jobbigt. Vi spelade utan avbytare och tre lag. Mitt lag blev nog tröttast, men innan dess så hann vi med att göra en hel del mål.
 
Det blev sedan mat och hallontårta i Sandby. Riktigt gott!
 
 
På kvällen kom Petra och hälsade på. Vi kollade på att åka upp till Falun och titta på skid-VM. Inte lätt att hitta boende, för nästan allt var redan fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0