Konstgräs

I måndags kändes allt bra, så jag bestämde mig för att träna. Jag, Malva och Vide körde till Sandby, för Jimmy skulle träna crossfit. Malva sov när jag lämnade henne till mina föräldrar. Vide var lite ledsen när jag kom till träningen, så han fick mat. Sen var han tvungen att bajsa. Jag missade största delen av  uppvärmningen med teknik. Vide var sedan nöjd i bilstolen. Jag hann driva lite med bollen. Vi skulle sedan hålla i bollen och försvara den mot spelare som kom in. Jag, Emma N och Tilda hade varsin boll och Lotta, Matilda och Johanna kom in och skulle slå ut våra bollar. Resten av träningen spelade vi futsal. Mitt lag spelade riktigt bra och gjorde en hel del mål. Själv fick jag håll i slutet och stod i mål en match. Det gick över, så jag kunde avsluta ute på plan. Vide hade det skönt på avbytarbänken och sov gott. Malva sov när jag hämtade henne. Hon hade inte varit vaken, så det blev en lätt passning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0