Träning och tjejtisdag

Malva var hemma från förskolan i måndags. Vi var på lekplats och hann inte så mycket mer.
 
På kvällen åkte jag till träningen. Vide var med mig och skötte sig bra. Vet inte om det beror på min matning precis innan eller Jessicas perfekta passning?! Träningen gick bra. Teknik med en ny spelare i varje övning som uppvärmning. Engelska kvadraten. Övertal/Undertal. Spel med väggar. Spel på sjumannaplan. Det regnade ganska mycket, men det var inte så kallt.
 
I tisdags var Malva på förskola igen, men det var första dagen jag hämtade klockan 14. Hon ville inte gå hem, för hon ville äta där. Inte konstigt när hon alltid har gjort det. Hon fick en kram av den äldsta killen och även idag så fick hon kramar av de två äldsta killarna. Jag undrar om hon kommer bli en killtjusare?!;)
 
Igår kväll så var jag och Vide på tjejträff hos Emma. Många var där och tre små killar. Vi åt korvstroganoff och satt och snackade. Det blev ganska sent, så jag var hemma först halv elva. Inte ofta jag är ute så länge nu för tiden.;)
 
Malva lånar snällt ut sina saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0