Höst

Nu börjar det kännas som hösten är här på riktigt.
 
Malva trivs på förskolan och pratar mer och mer för varje dag. När vi kommer hem är vi ute och gräver i leran. I tisdags stoppade hon en plastplopp i näsan. Den var stor som en halv ärta. Hon förstod nog direkt att det inte var bra, för hon stod helt still när jag försökte få ut den. Efter några försök så lyckades hon blåsa ut den en bit och jag fick tag på den med pincetten. Hoppas hon inte försöker stoppa fler saker i näsan.
 
Jimmy har kört motorcykel två dagar, eftersom caddyn har gått sönder. Tyvärr fortsätter oturen för honom. Igår blev hans motorcykel påbackad och den fick en massa repor.
 
Murförberedelserna fortsätter och gräset blir grönare och grönare. På håll ser det nu ut som en helt grön gräsmatta.
 
Igår kom Mikael och pappa förbi och fikade. Det var bara jag och Vide som var hemma. På kvällen hade jag och Vide mys. Han låg och sov på min mage under hela matchen. Kul att MFF vann! Malva sov i sin säng och Jimmy höll på med datorn. Hoppas Malmö kan skrälla i fler matcher!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0