Dag 3

Igår var jag bara en kvart på förskolan på morgonen. Malva gick direkt in och ritade med de andra barnen. Jag gick sedan hem och hade det skönt i solen. Förskolan skickade några sms, om att allt gick bra. Strax innan två var jag tillbaka för att hämta henne. Hon hade velat ha nappen precis innan maten, annars hade hon varit glad hela tiden. Hon hade fått ha sele på sig när hon åt och de ville att vi skulle fixa sele till vagnen. Ingen som har något över? Malva förstår inte riktigt sitt bästa och ställer sig ofta upp på stolar och vagnar och ser hur nöjd ut som helst. Problemet kom sedan när vi skulle gå hem, för Malva ville bara åka rutschkana några gånger, gräva lite med spaden och leka med de andra barnen. När alla andra gick in för att äta mellanmål kunde jag bära ut henne till cykeln. Skönt att veta att hon trivs på förskolan!

På eftermiddagen lekte Malva med Erik och fastnade i leran. Hon åkte sedan med Jimmy till Emil, Maria, Stella och Alice, medan jag tog bilen till Malmö IP. Jag skulle se Rosengård - Linköping. Det blev en jämn och spännande match. Bortalaget hade några fler målchanser och vann också med 3-2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0