Dag 4 och 5

I torsdags och fredags lämnade jag Malva vid 9 och hämtade vid 15. Själv fixade jag lite hemma och njöt ute i solen under tiden. Det hade gått bra båda dagarna. Första dagen klängde hon lite runt mina ben innan jag gick, men igår så sprang hon rakt in och hann knappt vinka. Det känns bra att hämta när hon kommer springandes och slänger sig i min famn och ropar mamma. Då vet man att man är omtyckt, även om hon har det bra på förskolan.
 
I torsdags var jag hos barnmorskan igen. Hon trodde aldrig att jag skulle komma, eftersom Malva föddes 17 dagar tidigare. Allt var bra. Magen var nu 36 cm och jag hade gått upp till 80 kg.
 
Igår åkte vi till Jennifer och William, för att lämna släpet. Malva hoppade på studsmattan. Jag hamnade på tjejkväll och Jimmy blev ivägskickad på grillkväll för killar. Vi åt våfflor och pannkakor. Efter ett tag kom Jimmy tillbaka, då det mest var serber på festen och Jimmy inte kan det språket så bra...
 
Hänger med de stora tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0