En vecka!

Lördagen blev lugn. Anneli, Mikael och pappa kom hit. Jimmy åkte till Ystad för att svetsa och stannade där i sex timmar. Pappa fixade med häcken. Anneli och Mikael "passade" barnen. Jag gjorde kålpudding. Efter att vi hade ätit, gick vi på den närmsta lekplatsen, men Malva var ganska trött. Hon gungade, grävde i sanden och tittade på några äldre killar som spelade kula. Kvällen blev lite speciell. Det var ju en vecka sedan lillkillen kom, men nu blev det inte så dramatiskt utan vi gick och lade oss tidigt.
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vilken mysig bild! Jag vill också hålla honom. Snart känner jag mig bättre i halsen då får jag ta igen det jag har missat.

2014-09-18 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0