GRÄS!

I fredags var det hur härligt väder som helst. Jag lämnade Malva på förskolan vid 9. Hon var för första gången ledsen när jag skulle gå. Kan bero en del på hennes förkylning. Febern försvann i slutet av förra veckan, men den här veckan har hon varit väldigt snuvig istället. Jimmy kom hem tidigt, men jobbade en stund hemma med beställningar. Själv hjälpte jag pappa att trampa på jorden, för idag var det dags att så. Jag hämtade Malva vid 15. Hon var sedan hemma och lekte med grannarna. Jimmy och Malva åkte vid 17-tiden. Då började gräsfröna hamna på plats och vi gjorde lite efterarbete. Vid 18 åkte jag till Sandby till Sofie. Hon hade Me&I-träff. Det var ganska många där och det bjöds på dricka och snacks. Många fina kläder speciellt barnkläderna. Jag gillar när det är mycket färg! Min lille kille skötte sig utmärkt och sov sig igenom kvällen. Han fick mat vid nio, annars hörde vi inte mycket av honom. Förutom några små marsvinsljud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0