Lugn och fotografering

Igår blev allt som vanligt igen. Två snälla lugna barn, som somnade tidigt.

Imorse var det dags för fotografering på Malvas förskola. Jag tänkte att Malva kunde ha på sig något rent och snyggt, men Malva var bestämd med vad hon skulle ha på sig. Undra hur hon blir när hon blir äldre. Hon valde en tröja med blommor och ett par rosa byxor. Problemet var bara att tröjan är en av de tröjorna med mest fläckar. Efter mycket övertalning, så gick hon med på att jag fick välja tröja och hon byxa. På förskolan var det bara Andréa av de ordinarie som var där, men jag hoppas att fotograferingen gick bra. Ska bli spännande att se resultatet!
 
Min busiga tjej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, kul att det finns fler med bestämda ungar. Klara fotades i nattlinne förra veckan... :)

Svar: men det kanske var ett väldigt fint nattlinne...;)
Helena

2014-09-26 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0