Minibibblan

I veckan har Malva varit på förskolan igen. Förra veckan längtade hon, men när hon väl kom dit i tisdags så verkade hon inte vilja. Själv har jag varit ute mycket. Jag har tagit fram mina inlines och åkte fram och tillbaka med vagnen till förskolan. När Malva har varit på förskolan, så har jag hunnit rensa i trädgården. Vi har suttit ute och fikat på eftermiddagarna. I onsdags så var Vide och jag på biblioteket i Vellinge. Minibibblan har de varannan onsdag och det var en bibliotikarie som sjöng och spelade. Vide låg still nästan hela tiden och bara tittade. Det händer aldrig hemma. Flera av hans kompisar från mammagruppen var också där. Kan vi så får vi åka dit fler gånger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0