Träning

I tisdags var det dags för träning i Hardeberga igen. Vädret var inte alls lockande. Blött, kallt och blåsigt. Vi var 13 stycken. Vi började med kvadraten och jag behövde inte jaga så mycket. Vi körde sedan teknik runt planen. Pass, volley, lår-volley, bröst-volley och nick. Vi spelade övertal-, undertal. Snabba fötter. Sedan spelade vi på en sjumannaplan. Jag var joker och sedan var vi fem mot fem. Målvakterna värmde upp med Stefan. Det gällde för oss att göra fem passningar och sedan slå över bollen på andra planhalvan och ta emot den. Det blev inte så många poäng och det berodde nog på att vi inte riktigt var på tå. Vi avslutade träningen med spel med stora mål. Olinda var riktigt vass och gjorde flest mål och tyvärr var hon inte i mitt lag. Vi förlorade sista målet och fick plocka undan alla saker. Jag hoppas på bättre väder i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0