Bad!

Igår var vi på Lomma beach med massor av kompisar. När vi kom dit vid halv tio, så var det folktomt. När jag åkte hem vid ett, så var det fullt och det hade kommit ännu fler. Malva lekte med David, Matilda, Elias, Stella och Wilma. Vide hade mysigt i sanden och satt och gjorde ljud medan han silade sand mellan fingrarna. Han lekte också med krattor och spadar. Själv hade jag fullt upp att passa mina barn tills Jimmy dök upp vid halv tolv, så jag han med att ta ett dopp. Efter jag gick hem, så byggde de ett stort sandslott. Barnen hade stor hjälp av Emil, Daniel och co. Vide blev 11 månader. Vilken stor kille vi har fått.
 
 
Idag var vi och åt frukost i Bunkeflostrand. Det småregnade, men vi passade på att bada lite i deras pool innan jag skulle till jobbet. Malva fick även målade naglar av Jennifer och hann hoppa på studsmattan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0