Mycket jobb!

Förra helgen var jag fjärde domare på lördagen. Rosengård - Mallbacken. Marta gjorde två mål och Rosengård vann med 2-1. Efteråt blev det Kinamat hos Celia. Truls har växt till sig och är rund och söt. Han sov mest, medan mina barn busade runt. Vide åt på äpplen i flera timmar.
 
I söndags träffade vi Anneli och Oskar i Tvedöra. Det var mysigt och det blev kanske årets sista dopp ute. Mat i Sandby, innan jag dömde div 6 herr på Rosengård. Makedonija - Skanör Falsterbo. 4-4 slutade en svängig match!
 
 
Den här veckan har jag jobbat eftermiddag/kväll. Idag var jag med på Busfabriken en stund på förmiddagen, annars har det mest varit hemmafix. Min bror och tre andra familjer var också där. Båda barnen gillade det. Ett himmelrike för Malva! Vide överraskar och klättrade runt mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0