Dömning och thai

I lördags dömde jag min första match sedan i maj. FC Rosengård - Helsingborgs IF p15. Jag hade Jilan och Rawa som AD. Det var ganska kallt och snöade lite, men spelet värmde. Det var högt tempo. Själv kändes det bra med tanke på hur länge sedan jag dömde. Helsingborg tog tidigt ledningen. Rosengård kvitterade i slutet av matchen. I andra halvlek så tog Rosengård ledningen, när Helsingborg gjorde ett självmål. Kul att blåsa i pipan igen!:)
 
Efter matchen träffade jag Malva, Vide och Jimmy på lekplatsen i Pildammsparken. Vi åkte sedan in till stan och träffade mamma, pappa och Mikael på Samsara. Vi åt asiatisk buffé. Riktigt gott. Malva åt en del mat, men det godaste var glassen. Det roligaste var att leka med de två flickorna som också var där. 2 och 3 år och barn till dem som jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0