Bollstanäs - Lidköping

I lördags steg jag upp tidigt. Båda barnen var uppe med mig vid femtiden, men somnade om innan jag cyklade till bussen vid 6-tiden. Jag tog sedan flygbussen till Sturup och flög till Arlanda. Pendeltåg till Upplands Väsby och där hittade jag en buss som tog mig till Bollstanäs IP. Jag var där i god tid, så jag hann se en F14 match mellan Bollstanäs och Vaxholm. Hemmalaget vann med 10-1. När klockan närmade sig 12, så började det regna och blåsa. Under vår uppvärmning och match, så öste det ner. Det var riktigt blött och kallt. Kändes inte som att sommaren är på väg. Bortalaget vann matchen med 3-1. Håkan, min coach, var och tittade på oss. Hemresan gick smidigt till Kastrup och jag var på Hyllie vid halv nio.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0