Träning

I onsdags var det dags för träning igen. Det känns kallt på kvällarna, även om det varit skönt på dagarna. Vi värmde upp med gemensamma löpningar utan och med boll. Ibland helt i takt, men svårt att alla ska ligga helt i linje. Vi spelade sedan övertal och undertal. Själv fick jag håll, då jag hade ätit väldigt sent. Sedan hade vi anfall, försvar. Först tre mot tre och i slutet två mot två. Bra fart på de flesta, men Linda var grymmast. Hon går inte att stoppa, när hon är i form. Vi avslutade träningen med spel med killarna. De var bara sex stycken, så mest tjejer på plan. De andra var en mer och vann med ett eller två mål. Själv lyckades jag göra vårt enda mål, då jag fick tag på bollen när deras backar slarvade i försvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0