Familjeting och Elitettan

I torsdags körde vi upp till Varberg. Jimmy, Malva och Vide skulle tillbringa dagen på Familjeting på Kärradals camping, medan jag skulle till Vallhalla IP för att döma Hovås Billdal - Lidköping. Jag lämnade av dem och stannade en stund i solen. Skönt väder för fotboll också. Matchen var flyttad från Hovås på grund av vattensjuk plan och nu spelades den på konstgräs inne i Göteborg. Hovås gjorde snabbt två mål och i paus stod det 3-0. I andra halvlek gjorde lagen varsitt mål och matchen vanns av Hovås med 4-1. Efter matchen körde jag tillbaka till campingen. Det var en skön kväll. Det blev mat och lite bus med barnen. Malva var på riktigt bushumör och slängde ner saker i en liten bäck, så jag fick ta av mig skor och strumpor för att hämta dem i det kalla vattnet. Vi åkte hem vid niotiden. De andra sov i tält och stannade i en, två eller tre nätter. Vi hade tänkt ha tältpremiär i sommar på någon camping.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0