Knoppavslutning

I söndags var det sista gången på Malvas knoppar. Hela familjen och mormor var med. Det blev djursånger och fruktsallad till fikat. Alla fick ha med sina egna frukter och så blandade vi. Väldigt omtyckt. Barnen har börjat leka med varandra och Malva var mycket mer Edit. Efter knopparna gick vi Vilse-stigen. Väldigt fint i naturen och Malva är nyfiken på allt. Vide somnade till slut. Malva somnade som en stock på vägen hem och sov i tre timmar. Själv kände jag mig också väldigt trött. Eurovision tog hårt eller var det Vides dåliga sovvanor.
 
 
Senare på eftermiddagen kom Emil, Maria, Stella och Alice. Malva gillar att leka med Stella och det var mest roliga lekar. Lite tårar och mitt, mitt, mitt kommer fortfarande. Vi åt grillat och glass till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0