Tredagars feber och träning

I måndags hade vi sovmorgon till 11. Att vi sedan hade varit uppe flera gånger behöver man ju säga. Vide har äntligen lärt sig dricka välling, så nu hoppas jag att jag kan få sova en hel natt snart. Jag ringde även 1177 på morgonen och frågade om Vides utslag. Det visade sig att han har haft tredagars feber. Jag som trodde att han hade feber, för att tänderna var på gång. När febern gick ner i lördags, så dök utslag upp på magen. Han verkade inte känna av dem och de försvann under måndagen. Malva har kanske haft det utan att jag har tänkt på det, för hon verkar inte ha blivit smittad. Vi var mest inne under dagen, men han med att vara ute en stund på eftermiddagen.
 
Igår var vi hemma och fixade. Malva cyklade hem från förskolan och sedan var vi ute tills Jimmy kom hem. På kvällen var jag på träning. Fokus på försvarsspel. Vi värmde upp med att driva boll fram och tillbaka och en backade som försvar. Vi körde sedan en uppspel- och försvarsövning. Sedan anfall, försvar. Först två mot två och sedan en mot en. Riktigt kul och med bra tempo. Själv var jag slut efteråt. Vi avslutade med spel med stora mål. Det kändes lite oorganiserat. Mitt lag hade svårt att hålla ihop försvaret, så det var ganska mycket mål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0