Sjukling

I helgen hade Vide ögoninflammation, men mådde annars bra. I måndags var han hos farmor på dagen och ögonen varade inte längre. Igår kändes han extra trött på morgonen och lite snuvig. Själv hade jag jobbat natt, så lämnade barnen halv åtta. En timme senare ringer förskolan och väcker mig. Vide har 38 graders feber. Jag gick upp och hämtade honom. Som tur var så var han tröttare än han brukar vara, så vi sov tre timmar. Efteråt kändes han inte så varm, men han får vara hemma idag också. Snuvan verkar också blivit mindre.

Själv valde jag mellan att sova eller träna på kvällen. Det blev till slut det sista. Första grästräningen. Vi var 17 stycken och Stefan höll i den. Två passningsövningar i början och sedan en avslutsövning. Lite ojämnt underlag, men annars tyckte jag det kändes bra. Vi sprang sedan med och utan boll. Vi behöver konditionsträning, för att orka mer än motståndarna. Träningen avslutades med spel på stor plan. Mitt lag började bäst, men efter ett tag tog det andra laget över och vi fick jaga mycket boll. Kul med träning på gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0