Februari

Första helgen i februari var jag på domarutbildning i Jönköping. Det var första gången vi i Elitettangruppen var med på Elitkursen. Vi hade det tillsammans med Allsvenskan, Superettan och Damallsvenskan. Lärorikt! En massa nya regler och nya löptest. Jobbigt, men jag blev godkänd på allt. Kul att träffa alla igen!
 
 
Det kom snö några omgångar i februari, så barnen har fått åka en hel del pulka. Terminens första Knytte hölls i Måryd med tema pulkaåkning. Jag har barnen var i Bulltofta en dag och så har vi varit i pulkabacken där vi bor.
 
Jag har klippt hela familjen och på Vide blev det störst förändring. Mycket mörkare och mjukare hår. Det stora fluffet är borta, så nu är det mer lättborstat. Vi har hunnit med mycket pyssel. Barnen älskar att hjälpa till hemma. Vide har också lärt sig cykla bra på springcykeln, så nu cyklar vi oftast allihop fram och tillbaka till förskolan.
 
Själv har jag hunnit med att träna en hel del crossfit och dömt några matcher. Roligaste matchen var Växjö DFF - Linköpings FC i Svenska cupen. En match med väldigt högt tempo, som bortalaget vann med 4-0.
 
Vi har klarat oss bra från sjukdomar. Bara lite förkylda. Vide har varit hemma en halv dag från förskolan med morfar, så ingen vabruari för oss. Skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0