Höstlov nästa!

Förra lördagen dömde jag sista matchen i Elitettan för den här säsongen. Det var lite blött i gräset, men annars bra förhållande så här sent på året. Kungsbacka mötte Uppsala. Matchen slutade 0-0. Jag åkte tåg fram och tillbaka och på kvällen tittade jag och Jimmy på film. 
 
På söndagen var vi i Sandby och träffade Meja och Anneli igen. Även Mikael och Annica var där. Vi åt köttgryta och sedan dubbel efterrätt. Först en god äppelpaj och sedan bjöd Mikael på en smaskig 30-årstårta. Det blev spel med barnen men det slutade med att Malva blev sur, så vi fick avbryta. Barnen lekte kurragömma. Det är alltid lika kul!
 
I måndags var jag och Malva och tittade på Rosengård-Piteå. Rosengård var bäst i första, men ledde bara med 1-0. I andra halvleken spelade Piteå upp sig, men det blev inga mål. Spänningen i sista omgången hölls vid liv.
 
På tisdagen var det dans och skridskoskola och på onsdagen var vi på länge på badet. Barnen busade en massa med Lovis. I torsdags blev det en tur till Emporia och Ikea. Barnen gillar leklandet och maten också!
 
I fredags följde Lovis med hem från förskolan. Malva hade haft halloweenfest på skolan och somnade nästan direkt. Vide och Lovis lekte fint. Byggde pärlplattor, målade och byggde med mini plusplus.
 
Igår var Vide på tennis och Malva på kalas på Leos lekland. Jimmy och barnen var sedan hos Malena, Tage och Tova. Själv var jag fjärdedomare i Limhamn. LB07-Djurgården. Hemmalaget vann med 1-0 och stannar kvar i damallsvenskan. Toppen blev spännande och avgjordes i slutminuterna.
 
Nu väntar höstlov i en vecka. Vi ska till Stockholm och hälsa på! Vi längtar!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0