Tonfiskgryta

Känns en del i låren nu, så jag tror jag har tagit i tillräckligt.;) Även om det är skönt med lite träningsvärk, så är det inte skönt om man inte kan röra sig. Man vill inte känna sig som en 90-årig tant. Brukar vara värst två dagar efter, men jag hoppas att det är en myt.

Ikväll har Anneli varit här och vi har gjort tonfiskgryta med ris. Varför är det så mycket roligare att laga mat med någon eller till någon än att bara göra till sig själv?!? Blir mycket godare om man anstränger sig lite. Vi kollade på Susanna Kallur när hon slog svenskt rekord. Hon är ju helt grym! Hoppas verkligen hon slår Ludmillas världsrekord. Det är hon verkligen värd. Vi såg även Gossip Girl. Lätt en serie man kan fastna vid. Tittar inte så mycket på tv längre, innan följde jag allt. Nu är jag fast här istället. Efter Gossip Girl skulle Anneli hem igen. Känner mig så slö när hon är här. Hon kom direkt från skolan och skulle nu hem och plugga i två timmar innan hon skulle sova. I höst ska hon kanske utomlands och plugga. Är kanske dags för mig att ta tag i något pluggande eller att hitta något jobb som aktiverar hjärnan mer. Tror mina hjärnceller håller på att förtvina. De behöver nog lite stimulans för att inte utveckla demens snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0