Fredag kväll

Idag har jag och Beckis grillat hemma hos mig. Grillspett och några korvar. Till det blev det klyftpotatis, sås och sallad. Riktigt gott och som vanligt blev man för mätt. Vi tog en sväng ut i stadsparken och på stan, så vi fick plats med lite glass sen.

Nu sitter jag i Sandby efter en skön kvällstur med mina inlines och borde gå och lägga mig. Ska jobba imorgon igen. Vill vara ledig när det är så fint väder. Förhoppningsvis så slutar jag i tid imorgon! Då kan jag vila på stranden, innan jag spela beachvolley i Västra hamnen med Malmögänget från Sandby. Får se om jag orkar göra något på kvällen sen. Jag har ändå sovmorgon till halv åtta på söndag..;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe



Sovmorgon till halv åtta? Låter lyxigt som faan... kan du ju vara ute HELA kvällen dessförrinnan.. haha!

2008-07-26 @ 03:58:54
URL: http://csick.blogg.se/
Postat av: Helena

Man får vara glad över det lilla..;)

2008-07-26 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0