Helgen

Idag ska jag döma SSIF F16 mot Harlösa på Sandbyvallen och efter det ska jag och Beckis grilla hemma hos mig.

Imorgon blir det jobb och som vanligt hoppas jag att jag kan sluta i tid, så hinner jag se herrarna innan vi spelar.

Vi möter Gula Damer. Ett lag som det gäller att man inte underskattar. Sist hade de med några gamla spelare och Linda Green gjorde mål. Jag har inte koll på vad vi har för lag, men Pilan är på Öland, så vi andra får springa lite extra istället!

På söndag ska jag och Anneli kanske till stranden och sen ska jag döma min första seniormatch. Torns IF - Lunds BOIS. Det borde inte vara så stor skillnad från matcherna i juniorserierna, för många av spelarna i de lagen spelar seniorfotboll också. I vårt lag är 2/3 "juniorer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0