Fullspäckad helg

Efter jobbet och matchen i lördags, åkte jag och hann se sista 20 av LdB - Sandby. När jag kom kvitterade LdB och sen förde de matchen och var riktigt nära att avgöra i slutet. Sandby hade haft spelet i första och i paus stod det 1-0. Höst gjorde snabbt 2-0 och det lät som Sandby hade LdB i gungning. Då ändrade LdB om i laget och fick en reducering. Det höjde väl dem, samtidigt som det blev tyngre för Sandby. Ändå starkt att ta poäng borta mot LdB, som vunnit alla matcherna stort. LdB saknade spelare från a-laget, i alla fall de jag känner till, men spelarna de har är väldigt talangfulla många av dem.

Efter matchen var det grillning hos Höst. Härligt att grilla, men det blev lite kallt efter ett tag, så vi fick gå in. Halva gänget festa och halva tog det lugnt. Det blev lite spel, några lekar och mycket snack.



Idag har jag jobbat hela dagen och sen kollat på Teamet. 2-2 mot Lilla Torg. Trodde de skulle vinna enkelt. Kom i paus och då stod det 0-0. Teamet hade mest boll, men Lilla Torg kontrade farligt. De tog snyggt ledningen på skott från sidan utanför straffområdet. Helle gjorde båda Teamets mål. I slutet var Lilla Torg riktigt nära att avgöra. Jag tror bollen tog två gånger i ribban vid en situation.

Detta är anledningen till mitt långsamma referat och ledsen att det inte blev några bilder i helgen. Ska skärpa mig..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0