Jobba natt

Känns som man blir piggare och piggare ju fler nätter man jobbar. Kroppen ställer väl in sig. I söndags var jag trött redan när jag kom, efter att ha varit i Köpingbro hela dagen. Dagen efter sov jag en del på kvällen innan jag skulle börja. Fram till två gick det bra, men sen var jag trött. I natt var jag knappt trött. Gäspade en gång vid halv fem. Det kan också ha berott på att jag gjorde det mesta själv med hjälp av de andra. De två dagarna innan satt jag mest och kollade när de andra jobbade. Man känner inte att man är trött när man gör saker och måste koncentrera sig. Kände mig inte så trött när jag slutade vid sex, men sen slog det till. Somnade på bussen och vaknade i en tom buss vid Bankgatan. Jag fick snällt be busschauffören att öppna dörren och han undrade förvånat varför jag var kvar...;) Som tur är har jag inte långt hem från Bankgatan. Det hade varit jobbigt annars. Kom hem vid halv åtta. Jag var inte så trött, men gick och lade mig. Vaknade och tittade på mobilen. 15:58!! Sovit bort hela dagen, men det behövdes säkert. Det är väl bara att vänja sig. Ikväll är det hockey-bockey och det är väl bara jag som kommer vara jättepigg. Får se om jag kan somna direkt efter det, men jag tror inte det kommer att vara något problem. Jag är ledig två dagar och jobbar först mellan fredag och lördag. Ska se till att få lite vettigt gjort, nu när jag har tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0