Smidighetsträning

Tredje gången gilt och den här gången ska jag nog slippa träningsvärken. Träningen var rolig, men jobbig. Mycket återkommande övningar, men den här gången några fler av varje sort. Vi gjorde en ny brottarövning. Det gällde att få in armarna runt den andra och låsa hennes armar. Först var jag med Pilan och det var tufft nog. Sedan hamnade jag med Olinda, som var heltaggad och jag hade inte en chans. Nytt var också stafetterna i slutet. Roligt att tävla, även om mitt lag kom sist eller näst sist varje gång. Tror de andra fuskade eller inte gjorde övningarna så bra som oss. Det kan inte vara så att vi var långsammare...;)

Kommentarer
Postat av: Elin

klart, vi var både nogrannare och snabbare än er ju:D

2009-01-30 @ 14:56:43
URL: http://elinrosen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ni vann väl allt?!? Något som inte stämmer då ju..;)

2009-01-30 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0