Andra chansen

Sitter här och kollar. Just nu är jag ensam om att titta. Han andra är inte lika intresserad..;) Kul att Sarah gick till final. Hon var helt klart min favorit ikväll. Egentligen gillar jag inte Caroline, men låten blir lite bättre varje gång jag hör den. Tur att Higher med Star pilots inte gick vidare, då den är så fruktansvärt lik tre andra låtar. Jag förstår inte hur man kan tillåta låtar att vara med, som är sådana kopior. Alla blev sista låten till final. Vet inte vilket språk det är, men det låter som grekiska. Går den till Moskva, kanske vi får en tolva från Grekland i alla fall..;) Internationella juryn fick med tre av sina fyra val. Nu ska jag bara komma på vem jag ska heja på nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0