Laddad för seriepremiär!

Det ska bli kul att spela premiär på lördag. Lite tråkigt att hemmapremiären är på Smörlyckan på konstgräs, men vi får se till att göra det bästa av den. Själv har jag ingen koll på vad vi har för lag, men jag hoppas att så många som möjligt kan. Höllviken verkar vara riktigt på gång, så de kommer ge oss en väldigt tuff match. Senast slog de ut Husie IF i Svenska cupen med 2-1. De vann även sin grupp i DM, efter 7-0 mot Stehags AIF och 2-2 mot Harlösa IF. Hoppas alla är laddade till tusen!

Själv har jag laddad upp i veckan med en massa jobb. Hann med cirkelgym/indoorWalking på onsdag förmiddag, så jag har träningsvärk i baksidan av armarna. Har precis bakat en chokladkaka till Jimmys kalas imorgon. Den luktar väldigt gott, så jag får hoppas att den smakar det också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0