Kubbfest!

Efter dömningen i lördags cyklade jag ut till Bunkeflostrand. Det var dags för årets kubbfest. Jag kom lagom till maten. Det bjöds på allt möjligt. Jag och Jimmy hade bidragit med en köttfärspaj. Riktigt gott! Efter maten blev det slutspel i kubben. Jimmy och Maja spelade en jämn åttondelsfinal, men förlorade. Jag och Jennifer spelade sen kubb mot Marina och William och lyckades slå dem efter kanonspel!:) Finalen blev en riktigt bra och spännande match. Om man ska ha en chans i kubben nästa år, så får man nog börja träna redan nu. Festen fortsatte hela kvällen. Själv lekte jag mest med barnen. Vi tog med hundarna till lekplatsen. Jag och Jimmy sov sen över i Bosses och Marinas husvagn.

Jimmy får ner en kubb?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0