Lidingöloppet nästa!

Egentligen har jag tänkt börja träna tidigt inför Lidingöloppet, men nu har jag haft ont i ljumsken i flera veckor. Äntligen börjar det kännas bättre och det var dags att prova mina nya löparskor. Lite misshandel av fötterna att ha nya skor två dagar i rad. Först hade jag bara tänkt jogga en liten runda, men bestämde när jag hade börjat att springa bort till Bulltofta och springa 2,5 km där och sen hem. Sammanlagt drygt en mil. Jag joggade inte så snabbt och spåret var ganska lerigt med pölar. Fötterna gjorde lite ont, men annars kändes det bra. Inget skav nu heller. Rundan tog 53 minuter.


På kvällen blev det taco med Jimmy. Mysigt att träffa honom en stund. Det har inte blivit så mycket de sista dagarna. Jag jobbar natt och tränar, spelar och dömer. Han har varit i Sandviken och har väldigt mycket att göra på jobbet.

U-laget förlorade mot serieledarna Krubban med 5-2. 3-2 till Lund efter första halvleken. Erika och Kajsa gjorde våra mål. Får väl höra mer om matchen på träningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0