Julafton

Mitt på dagen åkte jag till Sandby! Först blev det paketinslagning av de sista sakerna och lite rimmande. Vid tvåtiden blev det julmat. Sill, potatis, köttbullar, prinskorv, revbensspjäll, grönkål, rödbetssallad och en del annat. Efter maten tog vi en promenad ute i kylan. Så mycket snö som det är nu, kommer jag inte ihåg att det har varit i Skåne. Lille Mikael stannade hemma och tittade på Kalle.;) Vi fikade mjukpepparkaka och lussekatter, när vi kom tillbaka. Sedan blev det paketutdelning. Själv fick jag minst paket, men jag var lika glad för det. Vi läste rim och öppnade paket. En del rim var bättre än andra. Själv fick jag kläder, skidglasögon och pengar. Alla verkade vara nöjda och glada!

Anneli, mamma och Mikael vid julbordetPromenadMikael kollar på Kalle!Julklappar och julgran!Mikael och Anneli öppnar julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0