TMI + löpning

Efter en väldigt lugn dag igår, så var det dags att träna igen. Kände inte riktigt för det när jag vaknade, för träningsvärken sitter kvar sen i början av veckan. Kände mig dessutom lite förkyld igår, men nu känns det bättre igen. Klockan 9 var jag på Heleneholm och körde 60 min TMI. Vi var fem stycken plus Raid. Flera nya övningar, men de flesta gick bra.

Sen cyklade jag i regnet bort till Stadion. Jag och Linda skulle köra löptest. Tre varv som uppvärmning och sen körde vi 35-35. Riktigt jobbigt på ena långsidan i regn och motvind. De sista två varven körde jag 30-30. Riktigt jobbigt! Skönt att vara hemma vid tolv och tränat hårt!

Ikväll blir det Världens snabbaste allsång i Pildammsparken. Hoppas på uppehåll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0