Världens snabbaste allsång!

En riktigt bra kväll! Jag, Jimmy, Beckis, Celia och Peter var tillsammans med massor av andra och tittade på Ola Selmén i Pildammsparken. Vi kom dit runt sju och då hade det redan börjat komma mycket folk. Regnet hade slutat falla lagom till kvällen och det verkade inte ha skrämt iväg någon. Till nio var det helt fullt och det satt folk bakom scenen på kullarna. Allsången var jättebra. 40 låtar på en timme och en galen Ola. De flesta låtarna var riktigt bra och alla sjöng med hela tiden. På en del stod alla upp och klappade. Hade lätt velat gå nästa vecka också, om det inte hade varit så stressigt mellan mina resor. Till alla som inte har något att göra, säger jag bara gå dit!:)

Jag och PetraPeter och CeliaJimmy, jag och BeckisJimmy och jagSnart börjar det...OlaJimmy och jagFullt med folk!Ola som Jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0