Sjuk

Igår firade vi Valborg hos Hopp i Oxie. Själv var jag inte så social utan satt mest under en filt i soffan. Kvällen inleddes med en runda crocket, som Henrik vann. Vi åt grillat och glass med frukt till efterrätt. De andra var sen ute och kollade på en brasa, men eftersom jag frös var jag inne och värmde mig.

Idag när jag vaknade frös jag fortfarande, men kände mig ändå varm. Tog tempen och hade över 38 grader. Kanske lite ont i huvudet, men känner mig annars inte sjuk. Kan man få feber av att få för många smällar?;) Fick ringa min domarcoach och säga att jag inte kunde döma. Surt, för jag hade sett fram emot det. Nu hoppas jag att jag blir frisk snart! Känner mig lite klen. Haltar fram med lårkaka och vadkaka. Har även ett stukat långfinger och ett blåmärke på kinden. Tufft att spela fotboll!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Inte en skada det där, du får säga till dem att de får ta det lite lugnt med dig, du är ju inte så ung i kroppen längre ;)

2011-05-09 @ 22:53:18
Postat av: Helena

Tack för den!;) Hoppas allt är bra i Sydafrika! Vissa åker lite längre än andra med jobbet!:)

2011-05-10 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0