Effektiv fredag!

Fredagen den 13:e! Otursdag?!? För mig blev den väldigt lyckad. Först hann jag med hur mycket som helst här hemma. Tvätt, fixa med en massa papper och deklaration, slänga skräp, dammsuga och laga kläder. Min träningsvärk i insidan och baksidan av låren ville inte försvinna och jag kände att jag måste göra något åt det. Det blev en runda till Bulltofta för att försöka springa bort den. Träffade Cliff och Mona och det blev en massa fotbollssnack. Tänkte jogga 5:an på 25 min, men hade svårt att hålla farten. Rundan kändes mycket lättare än den brukar. Uppförsbackarna, som jag har för mig var branta, var lätta att ta sig uppför. Det tog 23,5 min. Sedan blev det en premiärtur med mina inlines till Gripen. Hur härligt som helst. Nu är det vår på riktigt!

På kvällen var jag och Jimmy på 8-årskalas. Vi hade köpt kläder i Jennifers favoritfärger och hon verkade nöjd när hon öppnade paketen. Det blev taco till mat. Jennifer hade valt. Sedan blev det som vanligt mycket lek med barnen. Tårta till efterrätt! Ett roligt kalas, men vi åkte hem ganska tidigt för både jag och Jimmy skulle upp tidigt på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0