Intervaller

Igår förmiddag var jag och Jimmy på Bulltofta och tränade med TT. Fast vi hade seriepremiär senare på eftermiddagen, kunde jag inte låta bli. George höll i passet och vi var runt 30 personer. Vädret var jättehärligt. Vi jobbade två och två. Jag och Jimmy sprang tillsammans. Först joggade vi och hade uppvärmning i 800 m. Sedan sprang den ena 800 m, medan den andra vilade. Vi bytte när vi var i mål. Detta gjorde vi 2 gånger. Sedan var det dags för 400 m 4 gånger, 200 m 6 gånger och 200 m 8 gånger. Ett riktigt bra pass! Jag hade tänkt att köra ganska lugnt, men när man väl springer ökar man lätt. Tävlingsmänniskan i en kommer fram. Jag och Jimmy lyckades komma tvåa. Bara George och Attila var före. Anna var den jag blev mest peppad av. Grym inställning att kunna öka när man är riktigt trött. Hon pressade mig rejält på en 400 m och en 200 m. Jag hoppas verkligen att jag kan vara med på fler TT-pass!!!

Efter träningen åt vi omelett och laddade hemma inför matchen!

Bra uppladdningsmat?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0