Mamma-core

Igår var det dags för mammagympan igen. Malva hade sovmorgon och vi gick till Friskis utan att hon fick mat innan. Jag gissade att hon skulle bli lite ledsen under passet, så jag kanske fick amma henne. Mycket riktigt efter ungefär halva passet var inte allt riktigt bra. Men hon tyckte det var jätteroligt att vara i min famn, när vi gjorde rörelser. Så fort jag försökte lägga ner henne, så rasade världen. I slutet under stretchingen, så somnade hon plötsligt. Det brukar hon aldrig göra när hon är hungrig. Jag fick väcka henne efteråt för att hon skulle få mat, innan vi skulle vidare på Mobila. Det blir fler och fler på mammapassen, så snart kanske det är fullt!
 
Jobbigt att vara på träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0