Årets domare!:)

Jag har blivit utsedd till Årets domare i Skåne på fotbollskane.se. Jättekul och jag får tacka för alla som har röstat. Det stod mellan mig, Marie och Jilan. Två bra domare! Det saknades också några bra domare, som Tess och Åsa som dömer i Damallsvenskan och Linda som dömer i Elitettan. De flesta som har röstat har nog inte sett mig döma och inte någon av de andra heller. Det gäller att "känna" många som röstar.
 
Alltid kul att vinna ändå!:)
 
Roligt också att både jag och Jessica var nominerade som årets anfallare och back. Tyvärr var det någon av de andra nominerade som fick fler röster. Vi får aktivera fler som röstar nästa gång!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0