Elitettan

I lördags var det riktigt härligt väder. Jag var ute i solen med barnen på förmiddagen. Vid elvatiden körde jag upp mot Kungsbacka. Jag skulle döma Kungsbacka DFF - Jitex Mölndal BK. Två nya lag i Elitettan. Ett från ettan och ett från damallsvenskan. Planen var riktigt grön och fin. Det blev en jämn match. Jitex tog ledningen, men Kungsbacka kvitterade innan pausen. I andra halvlek gjorde hemmalaget två mål och de tog sin första vinst i serien. Riktigt kul att vara i gång att döma i Elitettan igen. Det finns en del att jobba på, men det kändes bra! Kvällen avslutades i Hököpinge med en jätteledsen liten kille. Han grät och grät i någon timme, men somnade sedan. Jag gissar att det var förkylningen, tänder och magont. Jobbigt att vara liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0