15-årskalas

I lördags hade jag många alternativ på saker jag kunde göra och fick tacka nej till att döma FC Rosengård - Lilleström och jobba övertid 18-6. Jag började med att stå i kiosken i Harlösaspelen tillsammans med Olinda och Stefhan. Jag skötte mest kassan, Olinda fixade mat och fyllde på och Stefhan stekte mat och värmde mackor. Bra arbetsfördelning och fullt upp hela tiden. Själv tycker jag det är kul att stå i kiosken, men känns som jag inte har tiden för att ställa upp mer.

Efter kiosken åkte jag på Williams 15-årskalas. När jag kom dit, så hade alla ätit. Potatisgratäng, kyckling, ostsås och sallad. Riktigt gott! Sedan blev det tårta och kakor. William hade gjort tårtorna och de var riktigt snygga och väldigt goda! Malva lekte med de stora barnen och kände sig nog hur stor som helst, medan Vide och Kellan höll sig med oss. Mycket bus, så det gäller att ha koll på de små. På vägen hem däckade Vide innan bilen startade, medan Malva somnade först när vi kom hem.

På söndagen tog vi det lugnt. Jag tog en tre timmars vila med barnen mitt på dagen. Väldigt skönt och bra inför min nattvecka. Vi hann sedan med lite pulkaåkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0