Nästan sommar

Jag har varit ledig två dagar. Riktigt härligt när det är så fint väder! Synd bara att det blåser så mycket, annars hade det nog nästan varit badväder.;) Ska bli skönt att träna ikväll. Korpen efter kommer bli riktigt tufft. Vi möter Smoothie, som vann ettan. Vi har en avbytare och det är mer än vi haft några gånger, så det är lugnt. Ikväll ska Barca slå ut Manchester United. Jag hoppas verkligen på det, så det kan bli en final där jag vill att det ena laget ska vinna! 
 

image91
Snart får det bli ett premiärdopp!


Valborg imorgon... Egentligen skulle jag till stadsparken på dagen, men nu blir det jobb istället. På kvällen ska jag till Beckis. Middag och sen ska vi väl ut en sväng och kolla på någon brasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0