Trevlig lördagskväll hos Pålle

Jag och Beckis åkte tillsammans in till Pålle. De hade renoverat köket sen vi var där sist och det var verkligen snyggt nu. Stina, Anna och Annas granne, har tyvärr helt tappat bort namnet, var också där. Pålle hade gjort jättegod mat. Sej med någon god sås i ugn, ris och sallad. Inte så ofta jag äter fisk, men jag gillar det. Vi hade väldigt trevligt och det blev några riktigt roliga samtalsämnen. Efter maten blev det soffan med ostar, kex och vindruvor. Vi tittade på en massa kort från när Pålle och Johan var i Thailand. Riktigt härliga bilder och en riktigt cool med en apa som räckte tunga. Vi åkte hem vid tolvtiden. Jag skulle upp tidigt och jobba idag. Anna och hennes granne skulle till Skeppsbron och jag gissar att de fick det skoj. På vägen hem hände något riktigt konstigt. Tror himlen öppnade sig helt över oss på motorvägen. Från att ha regnat lite hela vägen, kom vi plötsligt in i ett vattenfall och det slutade lika plötsligt 50 m längre bort. Var lite otäckt, men bilen blev nog ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0