Inflyttningsfest och melodifestival

Jag och Tozz var på inflyttningsfest hos Mange och Jens igår. Med oss hade vi en välbehövlig present! Chipsskål med tillbehör. Det kom ganska mycket folk. En del sandbyfolk som jag kände igen, men det var också många som jag aldrig tidigare har sett. Tozz har bestämt med herrlaget att det är dags för en lagfest snart, kanske på tiden.. Kvällen blev ganska lugn för mig och Tozz, men vi hade skoj. Jag skulle upp och jobba idag och Tozz hade varit på 19-årsfest dagen innan. Vi begav oss hemåt vid ett.

image17
Jens och Mange

När vi kom in i värmen, lade vi oss i soffan med en massa kuddar och täcken och skulle kolla på melodifestivalen. Jag såg några låtar, missade Isaksson, såg någon till och sen missade resten. Vaknade lagom till att se vem som gick vidare. Vi höll tummarna för Frida. BWO gick som väntat vidare. Caracola och Thérèse gick till andra chansen. Inte som jag hade trott, men det kändes som en svårtippad omgång. Sista finalplatsen stod mellan Frida och Patrik Isaksson. Jag trodde nog att Patrik skulle ta den, men riktigt kul att Frida gick direkt till globen. Riktigt härlig låt, som man blev glad av att höra. Alla låtar som gick vidare hade lite mer fart och var lite gladare än de som åkte ut. Idag har jag sett det viktigaste, som jag missade igår. Björn Gustavsson!! Sjukt kul kille!

Tozz hade bestämt sig på natten att gå upp samtidigt som mig på morgonen. När väckarklockan ringde ville jag inget hellre än att sova mer. Tozz insåg sitt eget bästa, ändrade beslut och sov vidare.

Kommentarer
Postat av: Mange

Är vi nte fulla eller jag mena vackra

2008-02-25 @ 23:56:32
Postat av: Helena

Vackra absolut, fulla varför skulle ni vara det?;)

2008-02-26 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0