Melodifestival, deltävling 3

Känns som en dålig omgång imorgon. BWO känns som den självklart bästa. De har kommit i toppen tidigare när de har varit med och går till final imorgon. Sen tror jag att Patrik Isaksson & bandet tar den andra direktplatsen. Han gör sköna låtar, men passar väl egentligen inte i melodifestivalen. Till andra chansen tror jag Eskobar och Frida tar sig. Eskobar passar inte heller i melodifestivalen, men jag gillar dem. Frida skriver lite roliga texter och det kan säkert bli en hit. Skoj med någon som sjunger på skånska! Caracola har en glad låt med lite fart i. Ainbusks låt är lite seg och jag hoppas inte den går vidare. Thérèse Andersson har ju ett väldigt fint namn, men det räcker inte. Låten är inte bra och hon blandar vanlig sång med opera. Det sämsta bidraget är Mickey Huskics. Det låter som något från balkan och sjungs dels på det språket och dels på engelska. Möjligt att en sån låt hade haft chans i Eurovision, men bra är det definitivt inte.

Missar melodifestivalen igen! Inflyttningsfest hos Mange och Jens går absolut före! Ska bli riktigt skoj. Tozz har fått den stora äran att få följa med och lära känna di tre. Dags att det skapas lite kontakter mellan dam- och herrlaget i Sandby!;)

Ikväll blir det en lugn kväll i soffan med Let's Dance eller någon film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0