Fotboll på Ribban

Vi var några nya sen sist och några som hade annat för sig. Det andra laget började bäst och gjorde några mål, innan vi kom in i det och nästan kämpade oss ifatt innan drickpausen. Efter pausen hade de fått fullt med energi och vi tappat vår. Vi skapade flera bra lägen, men bollen ville inte in. Motståndarlaget med Gustav i spetsen, gjorde flera både snygga och enkla mål. Till slut när det verkligen gällde något, när vi körde sista målet vinner, lyckades vi peta in bollen. Tror vi sparade oss till avgörandet!;) Hade alla i vårt lag kämpat som Lukas hade det nog varit lite jämnare. Själv fastnar jag lätt lite för långt ifrån vårt eget mål, tror verkligen inte det går att träna bort. Det sitter i ryggmärgen att jag inte ska jobba hem...;)

Skönt att det inte blev någon busstrejk imorgon, så slipper jag stiga upp tidigare än vad jag redan gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0