Busschaufför

Jag fick det stora förtroendet att köra bussen idag och dessutom tanka den. Tror jag lyckades göra allt Sandra bad mig om, annars får jag väl en tillrättavisning på onsdag...;) Planen idag var ganska blöt, men förutom det var det skönt att träna. Framför allt ingen blåst! Vi började med passningar och de övningarna vi brukar göra. Snart kanske de sitter där, så motståndarna får se upp med vår teknik. Därefter spelade vi nästan hela träningen. Det blev mycket mål åt båda hållen. Var snarare brist på försvarsspel än briljerande anfallsspel som bidrog till det. Träningen avslutades med en liverpoolare. De flestas fasa, men jag tycker den är mycket skönare att göra än cykelslangar. Även om man är rejält trött på de sista varven, så får man inte mjölksyra som man får med cykelslangarna. Efter träningen träffade jag Tozz, som vanligt, i styrketräningslokalen. Den här gången såg hon faktiskt ut att ta i lite, men skenet bedrar. Min handduk var spårlöst borta, när jag skulle duscha och det gjorde att jag blev sist klar.;)

Nu ska jag snart iväg och spela hockey-bockey. Vi möter EVU. Antagligen har vi inte många avbytare ikväll, för Sara hörde av sig och bad mig höra med pappa igen. Han var dock lite klen och tackade nej, för att spara sig till sina egna matcher. Ska bli kul att spela och förhoppningsvis ska det bli vinst igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0