Tack för peppningen!

Får tacka mina underbara vänner, Tozz och Olle. Tror det var ni som gjorde så vi lyckades vinna matchen, i alla fall att jag visste vad jag skulle göra. Vet inte om det stämmer, men tydligen hade de varit i Sandby en timme innan deras samling, för att göra detta för mig. När jag var och kollade på första halvleken av Sandby - Husie, undrade Tozz om vi skulle byta om i fyran. Jag visste inte och då sa hon att jag måste gå in där, om vi inte gjorde det. På tavlan i omklädningsrummet stod följande:

14.00 HBK - IFK Hässleholm                       Sölis

Lite punkter att tänka på inför matchen:

1. Man ska inte göra mål i det målet där ens egen målvakt står... Det andra!
2. Alla som har likadana kläder som du spelar i ditt lag!
3. Om någon springer om dig, deppa inte, det kommer fler chanser!
4. Om du mot förmodan skulle göra mål så får du inte ta bollen och fortsätta spela. Avspark först!
5. Om det är kallt och du har vantar på dig, så får du trots det inte ta med händer. Du är inte målvakt!!

Lyckönskningar till alla i Hardeberga BK (BananKontakt)

//De två (2) puckona (?1) som blev över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0