Valborg

Jag och Ida var inbjudna till Beckis. Det blev en massa god mat. Tyvärr saknar jag spärren att sluta äta när det är så gott. Vi var en sväng ner till Trollsjön och kom precis i tid till att se när brasan tändes. Vi träffade Sjöbeck där och allt verkade bra med henne. När vi kom hem blev det fotboll och godis. Ida ville stundtals stänga av TV:n, men vi hann med att se det mesta. Tyvärr blev det Chelsea som gick till final och jag får nog faktiskt säga att jag hejar på Manchester United nu, även om det känns tungt att säga det. Efter matchen blev det efterrätt, inte för att jag var direkt hungrig, men man kan ju inte tacka nej. God ananaspaj, varma jordgubbar och glass. Sen blev det utklassning i plump. Under spelets gång fick jag ta och plumpa några gånger, för att de andra inte skulle känna sig sämst, så till slut blev det bara vinst med 3 poäng..;) Trevlig kväll, som slutade med att jag somnade i soffan. Jag hade nog betydligt roligare än min syster, som satt 6 timmar på akuten. Festen slutade redan på eftermiddagen efter att en glasflaska gått sönder och skurit upp foten.

Riktigt otäck olycka i Lund igår. Inte långt från där jag bor. Känns så onödigt när unga människor dör. Killarna kommer få leva med det resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Äntligen håller du på rätt lag Säl :)

2008-05-01 @ 13:32:35
Postat av: Helena

Haha! Väljer man mellan de två lagen, så är United det laget jag ogillar minst. Men hade något annat lag varit i final, hade det nog varit annorlunda. Ronaldo är grym och kommer säkert avgöra!

2008-05-01 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0